Fysioterapia

Fysioterapia-asiakkaidemme hyvät kokemukset puhuvat puolestaan!

Fysioterapiaa sekä kotikäyntejä Limingassa ja Kempeleessä.

Varaa aika Lue asiakaspalautteet

Fysioterapian etävastaanotto avuksesi muutamalla klikkauksella.
Teemme myös kotikäyntejä lähikunnissa tai tule käymään upouusissa tiloissamme Limingassa.

MITÄ ETÄFYSIOTERAPIA ON?
  • Nopea tapa tutkia ja hoitaa erilaisia kiputiloja
  • Hyvä tapa kartoittaa treenimahdollisuudet kotona
  • Nopea ja mutkaton tapa saada vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin kivusta ja treenaamisesta

1. Soita meille 0465427283 tai varaa aika ajanvarauksestamme
  2. Lähetämme sinulle linkin, jonka avaat kännykällä, tabletilla tai läppärillä
  3. Aloitetaan fysioterapian etävastaanotto
Etäfysioterapian ensitapaaminen -15%

Oman kokemukseni mukaan kipu on aistimus siitä, että kehossa ei ole kaikki hyvin. Fysioterapeutin vastaanotolla saat yksilöllistä hoitoa tarpeidesi mukaan ja motivoivat ohjeet omatoimiseen kuntoutumiseen. Niille, jotka haluavat fysioterapeutin kotikäynnille, on meillä mahdollisuus tulla luoksesi Kempeleessä ja Limingan alueella.
Fysio-Limingan fysioterapeutti hoitaa monipuolisesti erilaisia kiputiloja, kuten:
  • Alaselänkipu
  • Niskahartiajumi ja jännityspäänsärky
  • Arkea haittaavat polvi- ja lonkkakivut
  • Jalkaterän- ja akillesjänteenongelmat

Tyytyväisten asiakkaidemme kokemukset kertovat selvää kieltä.

"fysioterapiamme toimii esimerkiksi niska-hartiaseudun särkyihin, selkäongelmiin ja lihaskipuihin."

Meille voit tulla lääkärin lähetteellä tai ilman, omakustanteisesti tai maksusitoumuksella.

Fysioterapiassa sekä lievitetään kipua että hoidetaan sen syytä. Laadimme asiakkaillemme aina yksilöllisen hoitosuunnitelman, jossa huomioidaan tarkasti henkilökohtaiset tarpeesi. Fysioterapiassa kehosi toiminta tutkitaan tarkasti, jolloin hoitomenetelmät voidaan valita juuri sinulle sopivaksi. Saat meiltä myös ohjeita ja tukea itsenäiseen harjoitteluun sekä vinkkejä Kempeleen ja Limingan treenipaikoista sekä kuntosaleista itsenäistäharjoittelua varten.

Fysioterapia on tutkimusten ja oman kokemukseni mukaan tehokkain tapa hoitaa kipuongelmia. Pitkittyneissä kipuongelmissa, kuten esimerkiksi selkä- ja niska-hartiaseudunongelmissa valitaan yleensä hoitomuodoksi hieronta, mutta se ei ole tehokasta, koska siitä saadut hyödyt ovat vain hetkellisiä. Manuaalinen fysioterapia yhdistettynä yksilöllisiin kotiharjoitteisiin vähentää kipuongelmia pitkäksi aikaa.

Fysioterapiamme toimipiste sijaitsee Limingan keskustan tuntumassa, hyvien kulkuyhteyksien äärellä. Fysioterapian lisäksi voit tulla meille hierontaan tai voit ostaa meiltä personal training palveluita.

• Selkäongelmat
• Niska-hartiaseudun ja olkapään ongelmat
• Lonkan, polven ja nilkan ongelmat
• Ikääntyneen fysioterapia
• Fysioterapia urheilijalle
• Kinesioteippaus
• Purentaelimistön ongelmat
Varaa aika fysioterapiaan Ota yhteyttä

Käytössämme on Kelan fysioterapian suorakorvausmenettely

Fysio-Limingalla on käytössään Kelan fysioterapian suorakorvausmenettely, jonka ansiosta maksat hoidosta vain omavastuuosuuden. Kela korvaa fysioterapiasta 8 € / 60 min.